Stockholms pendeltåg mobbas

Tillbaka hemma då. Svenska provet gick bra, känns det som. Första frågan gick väl sisådär, men de andra kanske kompenserar för den. Hoppas det.

Kom till centralen och skulle ta pendeltåget. Tåget stod på stationen, så jag och två killar springer mot dörrarna och försöker trycka på knappen så att de öppnas. Men icke. Den står på stationen i säkert över en minut till, men vägrar öppna dörrarna. Skit sak. Kom med bussen ändå, så där hade jag turen med mig iallafall.

Väl hemma sitter Victoria och kollar på tv. Tyra Banks Show, förövrigt en av de hemskaste försök till soffprogram, vad det nu egentligen kallas har jag ingen aning om. Jag hatar Dr Phil ännu mer, så Tyra har lite att jobba på för att komma dit.

Det handlar tydligen om tjejer och deras relation till sin mamma? Har ingen aning. Men en av tjejerna tycker att hennes mamma är "too trusting" (problemet är...?), och att mamman tycker att hon är oskyldig när hon egentligen inte är det. Tycker hon bara kan säga att hon bara inte vill bli behandlad som ett litet barn (hon klädde sig fan som ett *rysning*). Och hon har så dålig relation till sin mamma! Åh, så hemskt. Vet du på vilket sätt? Nä, hon kunde inte berätta för sin mamma att hon inte var oskuld längre. Hur många gör det egentligen? Men hon kan berätta för hela Amerika/världen. Duktig flicka.

Nu ska det bli att lyssna på musik. Är på dans humör igen efter några dagar där jag känt mig 30 kg tungare pga smärtan...

Happy Happy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0