Supercalifradgilisticexplialidocious

Sitter nu här i soffan med en del av familjen, äter lite sockerkaka och lite äppelkaka. Men lite torra var dom, och torrt gillar vi inte. Kanske möjligtvis på sommaren, men inte riktigt. Det kan ju börja brinna då, och bränder hatar jag så extremt, även om det bara är en brand på en minitändsticka.

Ser också på Wallander, den brittiska versionen. Vill hellre se Love Actually, för jag upptäckte nu att jag glömt bort väldigt stora delar av den. Älskar Hugh Grant i den!

Söder te är underbart gott. En del är kaffe människor, men den brittiska genen i mig gör att te är mer i min smak. Utan socker, och helst utan mjölk. Bara mjölk om jag har bråttom och det måste svalna snabbare då.

Vill se Mary Poppins igen. Såg Elf igår, och den var helt underbart skön i början, skrattade högt. Missade en stor del av mitten och såg slutet. Gullig film. Zoey Deschanel är ju helt grym. Nu måstemåste jag se 500 days of Summer. Men nu ska jag se barnfilmer istället. Yes.

Kom på nu att jag och mamma hade tänkt se My Sister's Keeper (Allt för min syster=) idag. Får se den någon annan gång. Sen ska jag och pappa se Upp, någon gång...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0