Tänk, på en timma skulle jag kunna ta över världen!

Tillbaka hemma igen. Det var kul att träffa alla där inne.

Måste säga att jag är bäst på att göra mig iordning jätte snabbt! På 25 minuter hittade jag kläder att ha på mig, duschade håret, torkade håret, hade gegga och hårspray i håret, klädde på mig, borstade tänderna, sminkade mig, fick på mig ytterkläderna och sprang till Pia. Men jag glömde glasögonen...

Jag och Pia tog 610 till Danderyd och sen röda linjen till T-centralen. Där såg vi Mickis och Julia stå och prata, med ryggen mot oss. Så vi bestämmde oss för att skrämma dem. Läskiga vi var.

Jag och Pia som inte ätit frukost (egentligen), gick till Sandy's och köpte smoothie och bannan. Smoothien hade typ a-fil i den. Äckligt.

En timma senare (...), var alla samlade.

Vi gick först mot Rio, men där var hårfärgen för dyr. Sen till Blue Fox, men där vet jag inte riktigt vad som hände. Vi gick där ifrån iallafall. Jag och Anna snackade dans, och jag funderar på att börja dansa igen. Det skulle bli riktigt kul. Ska kolla på ballet akademin.

När vi väl kom till Shock var jag trött som fan, satte jag mig ned och visade Anna bilder på min syster dotter, Elsa. Elsa är den gulligaste bebisen i världen, ingen KAN vara gullig.

Skulle berätta ännu mer men... Elsa är här och går runt och är jätte gullig, som vanligt, och så serveras det fika.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0