Vad ska jag göra imorgon?

Gissa vad jag ska göra imorgon? Om ni gissar på "Zombie Walk" så har ni fel. Jag ska till fryshuset och hjälpa på Barn cancer fondens jubileums fest.

Visst vore det AS KUL att vara med på Zombie Walk, jag hade skrämt skiten ur alla (...), men efter allt Barncancer fonden har gett mig, så är det dags att ge lite tillbaka. Plus, så är det någonting som verkligen betyder för mig. Utan dem, hade jag inte fått träffa dessa underbara människor som jag gjort på de olika läger jag varit med på.

Kanske foton från firandet? Kameran ska med iallafall, men om de finner vägen till datorn är frågan... ni vet ju hur jag är.

Kommentarer
Postat av: Pia

Åååh! Ja kan smitta dig med zombie-viruset efteråt ^^



Men du kommer nog ha det så otroligt kul på fryshuset att du glömmer bort oss vandöda!



Pusspuss

2009-10-09 @ 20:52:17
URL: http://inmymouth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0