Våga säga nej till FarmVille!

Min syrra kommer in på rummet.

Victoria: kan jag få gå in på datorn en snabbis
Jag: visst
Victoria: kan jag gå in på facebook
Jag: måste du det?
Victoria: aaa, det är viktigt (verkar riktigt besvärad att jag tänker säga nej)
Jag: okej då (tänker att det måste vara viktigt eller något. hon loggar in och klickar in på det hon ska göra)
Victoria: (upptagen)
Jag: FARMVILLE!?


Nä, jag är inte så road av det. Tycker det är riktigt irriterande. Jag skiter i att halva min vänner lista har skördad tomater och tjänat så många mynt. Det är verkligen det jag lever för.

Nej, nej. Jag går in på facebook för att stalka folk, det är mycket nyttigare. (Och för de trögas skull: det var ett skämt!)


Kommentarer
Postat av: Malin

Det har verkligen varit diskussion om Farmville! Man antingen tycker om det eller så tycker man inte om det :P



Förresten, jag och min kompis har nyss skapat en berättelseblogg. Vi skriver en berättelse ur två olika synvinklar och vill gärna höra lite kommentarer om det! Vad tycker du om idén, är den bra eller kass? :)



Ha det bra!

2009-10-24 @ 19:11:32
URL: http://thetroublemakers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0