Väntar man på något gott, får man svenska prov istället

God morgon? Nä, jag har faktiskt varit vaken i några timmar nu.

Var hos doktorn nu i morse, mitt magont verkade inte vara någonting speciellt. Det kommer gå över snart. Phu!

Snart bär det av till skolan. Svenska prov. Ick! Det gillar vi icke. Får se hur det går med tanke på att jag inte pluggat... he he.

Ser nu på "The Break Up Scene" från New Moon. Finns på youtube, för jag pallar inte lägga upp den här. Videon heter New Moon - Break Up Scene FULL, om ni känner er nyfikna. För mig går det inte speciellt bra att se den, eftersom internet verkar fuckat.

Men men, väntar man på något gott väntar man aldrig för länge (fast det är ju bara en lögn)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0