I like to watch


Varför folk har Ray Bans (varför jag vill ha Ray Bans wayfarer)


speciellt för att glo på den där tjejen på första sidan, seriöst "snygga semester outfit", ja jag ser försöket där, och det borde vara snyggt, men av någon anledning ser det bara fail ut. Hatten får henne att se muppad ut, posen skriker "jag har försökt 51635 andra poser, den här får duga", och VARFÖR PUTAR DU SÅ JÄVLA MYCKET MED LÄPPARNA!?

Ja, jag är skyldig till putning, bevis finns längre ned, MEN HELA HENNES HAKA FÖLJER JU MED!!

Det var inte meningen att det här skulle bli ett bitch-inlägg... woops.

Kommentarer
Postat av: Pia

VILKEN JÄVLA POSTER???

2010-04-21 @ 23:33:40
URL: http://inmymouth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0