Igår träffade jag Magnus Uggla (såg)

Så jag var ute på vift igår. Så här tyckte jag om det:



Hämtade skoinläggen. Så nu går jag rätt när jag har skorna på. Känns lite annorlunda.

Det var på Stadium på Kungsgatan. Stod där vid personalingången vid skoavdelningen, och så kommer någon som arbetar där förbi, kollar på mig lite fundersamt och säger sedan väldigt glatt.
"HEJ!" och fortsätter gå in genom personalingången. Jag svarar lite tyst och förvirrat:
"Heeej...?"

SEEN blev det TÄBY. Det var varmt och skönt ute också. Stationen vid Stockholm Östra ser ut som en grusväg. FYI. FYI.

Täby är tråkigt när man är ensam. Gå i butiker, se på människan som sjunger covers på scenen som om man inte riktigt vet om han är människa eller inte. Messa Pia och tvinga henne att möta mig (tog inte mycket för att övertyga henne). Akademibokhandeln hade inte boken "water for elephants" som jag JÄTTE JÄTTE GÄRNA vill läsa.

Men när jag köpt glass, och den var upp äten, och när Pia nästan var där satte jag mig utanför H&M. Där ser jag en gammal klasskompis från högstadiet, vi pratar lite och när vi står där och pratar kommer VEM ut ur butiken?

MAGNUS UGGLA

lol? Ja. Det var som den där gången jag såg Tomas DiLeva precis efter jag sagt "vem fan bryr sig om Tomas DiLeva?"...

Så kollar mig omkring och tänker.. vänta? Är det... det är han! Och då får gammla klasskompisen syn på honom också, och det hela var väldigt udda.

Sen kom Pia. Vi gick och åt. Sedan träffade vi upp med några andra och vi bowlade.

Det gick väl... okej för mig.

Mina fingrar blev väldigt smutsiga. Och Pia var vägrade röra sin mat på McDonalds (se bilden) efter det. Hon tyckte det var bättre att doppa håret i maten, istället, när hon skulle sno andras pommes...

OCH IDAG HAR JAG INTE GJORT NÅGOT (okej... jag har skrivet om bokmanuset lite...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0