MP3 craziness, milkshake oppinion och boob hulk

Jag tänkte att jag skulle rensa min MP3 efter att jag en gång för typ två år sedan råkade trycka så att datorn la över all musik som fanns på datorn - vilket var den musiken jag redan hade, plus några femtiotal till. Cirka. Detta resulterade med att jag hade dubbla, och i vissa fall tre, eller fyra (eftersom vissa låtar återkom på flera album). Väldigt irriterande.


Nu är det nio minuter kvar. Internet är segt, så allt detta med att ladda upp bilder tar lite längre tid än vanligt.

FÖRRESTEN

Köpte en milkshake idag. Jordgubbsmilkshake. Tänkte att... ja jag ska ju träna idag, och jag har suktat efter en milkshake i mer än 24 timmar - det måste ju betyda att jag vill ha milkshake, och inte att det är något random onyttigt infall (inte så att jag vanligtvis kan stå emot dem då, heller, men jag går inte liite omväg för det).

Så jag, Cormac och Sanna gick och köpte det. De köpte chokladmilkshake. Den var äcklig som faaan! Jag älskar choklad... men det där var INTE choklad. Där stod vi på t-centralen och sög på sugrören.

YUMMY.

Annars är det inte mycket annat som sker... förrutom att det verkar som om jag ska gå upp ytterliggare en BH-storlek. Kul kul. Går från 75C till 75E på kort kort tid. Men jag väljer då 80D (om så är fallet), för det är ju lite skönare. Och jag tror att det är lättare att hitta den storleken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0