SDs åsikter hör inte hemma i mitt Sverige

Sverigedemokrater gör mig förbannad. Vill klippa till dem. Det är bara hat, och deras valfilm gör det bara tydligare.

FYFAN, det är det enda jag kan säga. Jag blir stum.

Säger som Lady Dahmer "Om man röstar på Sverigedemokraterna så är man faktiskt dum i huvudet."

Om någon tar illa upp: cry me a river. Deras åsikter får mig att tappa tro för männskligheten. Det är liksom nazismen igen, fast denna gången är det islam som är boven.

Vad tänker man med, egentligen?

Nog för att jag kan hålla med vissa saker som de säger, men deras åsikter om invandring (alltså; det enda de egentligen bryr sig om) är jag helt emot. De åsikterna får de gärna försvinna ut ur mitt land. De hör inte hemma här, inte i Sverige som ska vara jämlikt. Inte det Sverige där alla är lika värda. Inte mitt Sverige.

De talar om ett annat Sverige, ett Sverige jag inte stödjer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0