Trean imorgon, HJÄLP

Oh shit. Jag börjar trean imorgon.

Sommarlovet gick snabbt, snabbare än vad jag väntade mig.

Sammanfattning av sommarlovet:
2 Juni lovet började
2 Juni KÖA KÖA
16 Juni CAE
17 Juni vattenkrig!!!!
21 Juni Twi Fan event med Sanna
3-11 (typ?) Juli England och träffade farmor
31 Juli resultat på CAE (fucking A)
4-6 Augusti Prag

Inte så mycket, egentligen. Strandbesök, träffade vänner lite då och då, drygade.

Igår var mamma och pappas 35års bröllopsdag. Vi städade huset, och så bakade Matilda en chokladmoussetårta (som man bakade i kylen ;O), och så köpte vi Thai mat. mumsigt.

Idag stack Matilda hem till Göteborg för att arbeta, och Johanna är kvar här några dagar till.

Kurser jag ska läsa i 3an:
Engelska E (ska hoppa den kursen dock, den är 200 poäng och jag pallar inte)
Psykologi A
Historia A
Mediakommunikation B
Text C
Arbetsmiljö och säkerhet
Projektarbete

Vill lägga till: Naturkunskap B (måste läsa den för att komma in på sjuksköterskeutbildningen på universitetet nästa år)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0