Inte här längre

Nu får jag hoppas att formateringen fungerar den här gången.
Jag använder mig sällan av den här bloggen nu förtiden, använder mig av en annan som jag inte tänker länka här, tyvärr ;)
andra sidor jag typ-bloggar på är twitter och dailybooth:
http://twitter.com/muffinsplanned
här krävs dock att jag accepterar er, så tomma accounts, eller om jag ser att vi inte har något gemensamt/ni gör reklam/verkar spydiga/jag känner er irl osv, då får ni inte tillgång till att se mina tweets. Jag tweetar varje dag, ibland mycket ibland lite, följer ni få stycken där på så kommer jag inte heller låta er se mina tweets, eftersom ni troligtvis bara kommer se mina
http://dailybooth.com/muffinsplanned
är inte så aktiv där, men det kommer lite bilder ibland. Alla kan följa mig, och jag följer oftast tillbaka. Skriv en kommentar att ni sett mig här, och att ni följer mig nu, så följer jag er tillbaka :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0