Allmänt kasst

Då var man hemma idag. Ett smart val enligt mig.

Igår gick jag och la mig vid nio, vilket var bra, det med. Huvudvärken började bli olidlig, och ögonen ville inte hållas öppna. Konstigt hur trött man kan bli ibland. Vaknade dock vid elva-tolv-ett tiden (vet inte), och höll på att kasta mig runt i sängen för jag inte kunde hitta en bekväm plats. Inte första natten det skett, och det är extremt irriterande. Speciellt när man vaknar var och varannan minut på grund av det.

Vaknade imorse och huvudvärken satt fortfarande i. Kollade på sl och såg att det skulle ta evigheter att ta mig in till Stockholm idag, och mitt huvud skulle inte klara det. Alltså stannade jag hemma.

Och nu mår jag lite illa också. Hemskheter.

Vi åt pizza till middag, pga att mina föräldrar kom hem sent och det inte fanns något att göra middag av hemma. Tog en vesuvio (stavning?) men skinkan var så jävla äcklig. Blää. Ingen pizza för mig alltså.

Allmänt kasst, är sammanfattningen av måendet idag alltså.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0