Från en trött person till någon som kollat på min blogg mer än 100 gånger idag

Herregud vad någon har klickat runt på min blogg nu idag! Hoppas denna någon fann något intressant.

Vaknade imorse och det kändes som om jag inte sovit en enda sekund. Har hela dagen varit påväg att somna igen, inte ens duschen väckte mig. Så jag sa nej till att åka ned till gymmet, och latade mig istället och kollade på film. Imorgon blir det dans, så träningsvärk i rumpan kommer jag ha på måndag. Allt som vanligt alltså. Hoppas på att vi stretchar lite mer, vill ju bli vigare igen! Känner att vigheten inte är densamma - eller så är det något jag inbillar mig.

Annars har jag skrivit ganska mycket idag. Fixade lite med min bok, som nu ska bli rättstavad. Hoppas att jag kan skicka iväg den till ett förlag i April. Har ju inte så höga förhoppningar, egentligen, men man känner lite så att "den här boken är värd det". Det är spännande.

Huvudkaraktären har gått igenom några namnbyten idag, och just nu heter hon Chloe (klo-e inte klo-ei). Verkar som det namnet kommer vara det "slutgiltiga" namnet.

Det blev heller inget besök hos min stora syster idag. Är van att inte träffa henne så ofta, så det känns ganska konstigt att det bara tar en biltur på en-två timmar för att träffa henne nu. Men, på grund av stormen, begav vi oss inte ut på vägarna. Smart val, enligt mig. Livet är ju någonting man behöver för att leva. Kanske vi åker dit nästa vecka? Hoppas det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0