Jag angriper inte er som personer, jag kritiserar er som grupp

Livet är inte lätt. Ingen är den andra lik.

Jag är långt från perfekt, det vet jag. Varenda liten sak jag gör är på något sätt fel i någons ögon. Mitt liv har varit tufft, jag vet ingenting om erat liv, så jag kan inte förstå er till 100%. Allt jag vet är mina värderingar, det ni vet är era värderingar.

Men jag är stolt över det jag åstakommit, hur långt jag har gått, det jag har överlevt. Om jag så måste vara en bitch, om jag måste vara ogillade eller hatad (jag vet inte) av några eller många, so be it. Jag är jag. Och du är du. Va vem fan du är, då. Skrik på lektionerna om du tror att det gör dig dig, så sitter jag och himlar med ögonen åt det.

Jag är ingen ängel, jag är inte djävulen. Jag är fan människa. Och okej, det är du med. Du, du, du, du, du, du och fucking du med (hur många du var det? ta det gånger 1 billion).

Men kom inte och säg att ni vet någonting om mig. Kom inte och tro, för ni vet inte ett endaste jävla skit. Det finns bara en person i världen som vet... relativt mycket.

Kommentarer
Postat av: The blue mathematician

Det blir 7 billioner Du'n

T(he)B(lue)M(athematician)

2010-02-20 @ 02:15:09
Postat av: UBLE

Om nu du kommit fram till denna slutsats va allt du skrev från början helt onödig då du nu kommit fram dit vi alla andra är. Dvs mind your own fucking business, vi bryr oss inte om du himlar med ögonen även fast vi märker det, vi accepterar det. Men sen när du kommer och klagar är det klart vi svarar, för den stilen är inte populär.

2010-02-20 @ 02:15:21
Postat av: Pia

Haha fuck the world let's go get drunk and shag a stranger!

2010-02-20 @ 03:50:05
URL: http://inmymouth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0