Mår ju lite halvdant

Det går inte så bra för mig idag. Har inte fått i mig mycket mat alls, en bannan och några skedar yoghurt för att vara exakt. Och jag är inte hungrig heller, mår mest bara små illa.

Istället för skolan har jag då varit lite produktiv och börjat fiffla lite på en "fan video". Det är kul, men inte när datorn laggar mest hela tiden och vägrar visa videon som den ska visas.

Roligt info idag?

Hon som stylade Taylor Swift (b.l.a) igår på Emmys galan? Vi har snackat lite på twitter, och det är hon som fick mig att börja dansa igen!

Tyckte det var lite coolt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Datorer är verkligen förjävliga ibland, när de lever sitt eget liv. Hoppas du mår bättre snart. :) Tyckte det var lite småkul när jag såg ditt bloggnamn när jag sitter och käkar muffins :D

2010-02-02 @ 21:10:08
Postat av: Gabriella

Det var jag som skickade den kommentaren ;P

2010-02-02 @ 21:10:32
URL: http://gabrielladiaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0