När man inte kan shoppa så vill man

Är hemma idag igen, eftersom jag kände mig redo att decka igår i skolan. Och när kroppen är så utmattad av nästan ingenting, då orkar jag inte med det. Istället tänker jag bli frisk på riktigt, och inte halvt så att jag mår halvdant ett bra tag till. Vill ju börja träna snart!

Det var länge sedan jag var på shopping humör, men nu är jag det. Eftersom jag har pengar nu betyder det också att jag kan köpa saker, eller kan och kan, men att färre saker kommer vara snygga nog att köpas. När jag väl har pengar är jag snål.

Det blir ändå inga kläder den här månaden, även om jag är extermt sugen på att köpa en väst. Mina pengar ska gå till första boken i "The Hunger Games" triologin, kanske även tredje -eftersom jag har andra, och lika bra att slå på allt direkt. Och ett par nya träningsskor (som jag hoppas att mamma kommer att hjälpa till lite med).


Kommentarer
Postat av: vesna.blogg.se

koderna funkade ändå :)

2010-02-04 @ 21:17:42
URL: http://vesna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0