Summary of mah weekend

Då har jag inte updaterat på några dagar. Men, jag lever, det gör jag faktiskt.

Har haft det väldigt mysigt under helgen. Först med sova-över-grejs hos Pia där saker var minst sagt weird, men väldigt mysigt och väldigt kul. På lördagen spenderade jag en stor del av dagen i Pia's säng tillsammans med mina kompisar, och Danne som hela tiden skulle kittla oss... Fast han fick igen när jag råkade knäa honom i ansiktet xD

Efter det stack jag hem (klädd i rosa rutiga snobben pyjamasbyxor, stoppade i raggsockor i ett par everest boots, med luvan på jackan uppdragen över huvudet... såg lite lat ut), duschade, Pia och Mickis kom över och så bakade vi pizza (eller... degen var ju klar redan, men ändå). Det blev gött gött.

Vi såg lite på 10 Things I Hate About You, som var på TV, innan maten, efter maten startade vi Sommaren Med Göran. Den filmen sög, men hade sina få, once in a blue moon, roliga stunder. När den var klar och jag stoppat i mig en hel del godis, kollade vi lite på början av Knocked Up som var på TV (där blev jag lite chockad, var det så länge sedan den kom ut på bio?? wow). Men Mickis skulle åka hem efter ungefär en halvtimme, så vi följde med henne till bussen, och så gick Pia hem, och jag crashade i sängen det första jag gjorde när jag kom tillbaka.

Idag blir det dans.

Kommentarer
Postat av: Tilda

åh, dansa låter fint!

2010-03-02 @ 14:46:13
URL: http://www.kugghjulspojke.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0