"Attackerad för att gå naken" - det hör till vardagen


Nu har jag sagt hejdå till min stora syster Johanna, och hon skrek mig nästan i örat. Det är sånt som hör till. Hon kommer tillbaka till Stockholm snart igen, eftersom hon ska jobba ett antal mil utanför Stockholm. Därför kommer jag få se henne om en månad, tydligen.

Sedan gick mamma ut, kom tillbaka och sa något som lät som "attackerad för att gå naken". Men alla vi var fullt påklädda, men sedan så kom hon tillbaka med en kokbok som heter något "mat". Tror ni hon pratade om den?

Och ja, hon tog med sig kokboken ut för att läsa när de lämnar Johanna på flygplatsen...

Kommentarer
Postat av: Pia

riight... asså dina föräldrar är i en klass för sig

2010-01-06 @ 17:08:40
URL: http://inmymouth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0