Är du också en delfin?

Mår mycket bättre idag, känner mig som en människa!

Eftersom jag var sjuk igår ville jag inte ut och hålla på idag på den käraste nationaldagen. Nä nä. Istället stannade jag hemma och solade en liten stund (tio minuter), och sedan stack jag in och skrev lite på en sak jag nu börjat skriva på. Ska bli spännande att se hur det blir med det.

Elsa kom över, och jag tog lite foton (som jag är för lat för att lägga över på datorn just nu), och vi åt rabarber paj, för det är nationaldagen.

Pappa, mamma och Johanna (som hälsade på nu över helgen) passade på i det fina vädret att göra iordning baksidan. Ser bättre ut än vad det gjort på flera år. Den övervuxna busken är borta, och det är jag glad över! Har velat ha bort den sedan jag var tolv år!

Ikväll blir det VMAs, mitt i natten alltså. Varför sova när man har sommarlov? Juste... man blir ju trött. Men skit i det! Kul ska det bli att se det, i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0