Bad zombie bad

I've been bad.

Det är tre saker som jag gjort som inte är så bra. Men eftersom jag inte känner för att dela med mig låter jag det stå sådär. Så ni får undra lite. Bad bad bad.

Åh gud vad roligt jag är. Eller inte.

Tränade lite tidigare, men så blev jag trött så snabbt, och undrade varför. Jo, juste... jag hade ju bara ätit en banan idag. Inte direkt så bra om man vill bilda muskler och så. Så det var bara att pausa träningen och ställa sig vid spisen (och här kommer "back to the kitchen" skämten...) och laga lite mat. Snodde syrrans corn filé, för jag ville inte ha pizza eller köttbullar, eller pyttipanna, eller yoghurt. Blääää.

Fick också syn på hallon och annan frukt där i kylfacket. Vill göra smothie. Yummy. Kanske gör lite efter jag tränat, igen. Får vänta ett litet tag, eftersom jag hatarhatarhatarhatar att få håll.

Förövrigt är det CAE på onsdags (Cambridge Certificate in Advanced English), måste dra hemifrån klockan 7 på morgonen. Alltså blir det upp imorgon lite tidigare imorgon, för att orka gå upp på onsdag. 8-9 funderar jag på.

Vilken lång dag det kommer bli...

annars, zombie-me:


och Julia.

Bild tagen av Mikael Albertsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0