Bra timing! Eller inte.

I går kväll gick jag och la mig tidigt, men så när jag nästan hade somnat så fick jag skit ont i halsen. Gick upp, kokade te och tog en halstablett. Men det blev inte så mycket bättre. Imorse vaknade jag och kunde knappt svälja. Har lite feber, hela kroppen är trött och gör ont, och stundvis har jag ont i huvudet. Dessutom är jag täppt, och det känns som om det är en bubbla runt huvudet - ni vet hur det är.

Rätt glad ändå att jag slapp bli sjuk i Maj, ändå.

Jag skulle ha åkt till Halstavik till min kompis studentmottagning, men eftersom jag är sjuk så blev det inte av. Hade varit lättare om jag bara åkte dit en stund, men eftersom jag måste sova över då... Jätte besviken att jag blev sjuk nu. Kunde jag inte blivit det om två dagar, kanske?

Istället tänker jag kolla på "So You Think You Can Dance" (och gråta, för jag lyckas alltid börja gråta när jag ser på det programmet), och läsa lite, ta igen sömn, och allt sånt.

Det suger också att jag är sjuk, eftersom imorgon är det national dagen, och jag hade tänkt fira den med några kompisar. Men ICKE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0