Irriterande vanliga-livet saker

Tänkte dela med mig av några saker som jag kämpar (typ) med i det vardagligalivet.

Jag får panikattacker. Allt ifrån klassiska som det står i textböcker, till andra inte lika fullt så vanliga. Har inte fått en panikattack på två-tre månader nu. Så det är jätte bra!

Kreatos Pilaris. Mest bara irriterande. Nu på sommaren har jag knappt några tecken på det alls, men på vintern är det riktigt förjävligt.

Migrän (med pissiga neurologiska symptom också). Får det inte så ofta, men det händer med jämna mellanrum (kan ibland få flera anfall på en vecka, eller bara två-tre på ett halvår).

Känslan av att vara totalt socialt-handikappad då jag pratar med folk i verkligheten och på nätet. Jag känner mig alltid jätte klumpig (med få undantag).

Så ja, det är jag. Inte saker jag brukar dela med mig av varje dag. Saker som man inte kan göra så mycket åt, det mest bara är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0