Blir till ortopeden snart då

Uppdaterar inte speciellt ofta längre eftersom jag inte mår bra just nu. Har haft ont konstant sedan i onsdags förra veckan, och efter en skoldag där man tvingas gå en hel del blir det ju inte bättre. Sedan däckar jag jävligt tidigt, så det blir inte mycket tid över på dagen.

Men eftersom jag vill fortsätta vara aktiv trots att det gör förbannat ont funderar jag på att dra till gymmet och simma istället. Eller, funderade, för nu protesterar höften lite väl mycket...

Ska få en tid hos en ortoped snart, så får hoppas att de kan säga direkt vad problemet är. De får gärna också säga att "det går över om några dagar". Men då kommer jag känna mig så löjlig, men jag är ju inte löjlig... det gör ont.

Aja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0