blob fish

Min mamma var riktigt snäll igår och hittade min sportbh. Själv var jag alldeles för emotionell för att ens försöka igen. Var nära på att börja gråta ett antal fler gånger igår. Än har jag inte känt det behövet idag, men jag har bara varit vaken en timma.

Så idag tänker jag verkligen åka ned och träna. Inte stanna hemma och ta en tupplur istället (föresten, vad fan, tupplur? Stt av de konstigaste orden i det Svenska språket).

Har exprimenterat lite med att bli piggare. Jag har sovit mindre, jag har sovit mer, och allt och annat möjligt. Fungerar inte så bra.

Efter att jag tränat idag tänkte jag fika med Pia. Väldigt sugen på choklad, och tänkte att jag kunde utnyttja henne lite. Jag är bäst på att få kära Pia att svulla. Fast, hon är ju inte särskilt svår att övertyga. Efter det bär det hemåt, och jag tänkte skriva.

Imorgon ska jag äta lunch med mamma :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0