Det här sa doktorn

Var hos doktorn idag och kollade benet. Visade sig att jag hade en hel del problem som måste åtgärdas. Ska få skoinlägg eftersom jag belastar benet fel, och sen ska jag till en sjukgymnast för några mindre problem som kan bli värre.

Tröttheten finns det dock ingen orsak för. Eller, orsak finns väl, men ingenting som är akut eller något sånt. Det är möjligt att jag sover väldigt lätt och inte får någon djupsömn. Men först tänker jag sänka temperaturen i mitt rum, städa och lufta så luften blir bättre, och sedan tänker jag ha en sträng sömnrutin i en vecka eller två. Alltså, sängdags vid 10 (vid 10 ska jag ha borstat tänderna, tvättat ansiktet ev. duschat, bytt om till pyjamas och lagt mig) aldrig tidigare eller senare. Även fredag-lördag-söndag.

Om det inte blir bättre efter det vet jag inte vad... Då bölar jag!!

Annars är det inte så mycket som händer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0