do not want citronpaj

Okej, så jag har ett mini-problem... Min kompis har en blogg (wow, vad konstigt, hon måste vara den enda!), och på den bloggen har hon en bild på sig själv med en citronpaj.

Nej, jag vill inte ha den pajen.

Jag hatar citronpaj!

Så jag har lite problem att gå in där nu. Det blir ju inte precis "euuuw vad äckligt", utan mer en "oj, blä... den vill vi inte ha" reaktion. Det är inte så farligt, men den där citronpajen... okej, tanken av att äta en citronpaj är det som äcklar mig. När jag ser bilder på mat tänker jag alltid på hur det skulle smaka att äta det, och det är ju inte alltid "the best approach".

Andra nyheter är att jag börjar få åksjuka igen. Mild men irriterande. Speciellt eftersom jag spenderar 2½ timme om dagen med att sitta på tåg eller buss. Hanterbart men förjävligt. Får hoppas att det gått över imorgon.

Dessutom var jag på gymmet idag. Tror att det blir symmetrisk träningsvärk imorgon. Och med symmetrisk menar jag "all over the fucking body".

Kommentarer
Postat av: Pia

men sötnos jag har massa andra inlägg nu, så du behöver inte se citron pajen :D

2010-03-18 @ 23:42:29
URL: http://inmymouth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0