Fan ta min kropp. Fuck you

Ursäkta men:

Jag känner mig riktigt piss. Jag har ont i ryggen och lite överallt, magen känns kostig och jag är frustrerad och känner mig helt jävla hopplös. Liksom... vad fan, kan inte kroppen låta mig vara frisk någon gång? Liksom slippa all förbannade trötthet och all förbannade smärta och bara låta mig vara.

Är det så jävla mycket att be om?

Jag vet fan inte vad jag ska göra av mig själv längre. Känns så pinsamt att gå till doktorn hela tiden, som "hej, se på mig!". Visst har det visat sig vara något när jag gått till doktorn nu de senaste gångerna, något som faktiskt behövdes åtgärdas någolunda nu. Järnbrist, skoinlägg, sjukgymnast.

men jag vill inte. jag vill inte. jag vill inte.

Jag vill bara vara pigg, och inte ha ont!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0