Lite av min humor, as a side dish

Jag är skadad.

Igen

Wtf? Tydligen så är mitt vänstra ben inte gjort för att springa. Har haft ont i höften/knät men mest foten nu. Haltar omkring och känner mig lite förundrad över vad fan jag gjort som orsakat detta.

Men, i alla fall.

Skulle möta mamma och äta lunch idag. Mysigt, ja! Kommer på att jag inte ställt alarmet på mobilen cirka klockan två inatt, halv vaken, eller halv sovandes knappar jag in 10.15. Tror jag. Ganska snabbt ser jag att jag är påbväg att skriva 51 istället för 15, så jag ändrar på det.

Grejen var att jag också vänt på 10, så det stod på 01.15. Jag vaknar vid halv tolv (låg vaken mellan 4-6, så jag hade en bra anledning att inte vakna innan dess), tänker, nej, det kan ju inte vara rätt. Kollar på klockan igen, och jo, det var rätt.

Bussen skulle gå 11.45. Hade alltså en kvart på mig att hinna. Inser ganska snabbt att detta inte kommer gå.

På en halvtimma hinner jag följande:
-duscha
-klä på mig (och hitta kläder också! de låg ju i väskor, i högar, i tvättstugan etc)
-sminka mig
-hitta strumpor!!
-borsta tänderna
-fixa håret (till och med jag var impad där)
-hitta glasögonen

och sen tänkte jag dela med mig at

WHAT THE FUCKERY:




källa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0