Problem med vattenfyverkerierna

Jag är ju inte världens friskaste jävel just nu. Inte sjuk heller, kan jag säga. Jag är bara så jävla sjukt trött hela förbannade tiden.

Är jag hemma så känns det som om jag har gått i skolan hela dage (+ pendlat i ett antal timmar), även om jag inte gör ett skit hemma. Går jag ut och gör något så känns det som om jag sprungit ett marathon. Har jag sprungit ett marathon (men det har jag inte gjort) skulle det nog gå så att jag somnar mitt i skiten.

Så ja, inte pigg.

Blir ju inte bättre av att man blir så sjukt blödig av att vara trött. Gråter ju för små saker. Idag grät jag i en halv timma över ingenting. Var väldigt road men samtidigt väldigt... upprörd och ledsen över något pyttepyttepytte lite.

Därför la jag mig och sov i sängen i ungefär en timma, för att vila lite (då jag egentligen hade tänkt att åka ner och träna... men jag tänker inte gå in på varför jag inte gjorde det, för jag är rädd att de där förbannade vattenfyverkerierna ska sätta igång igen)

Hjälpte inte speciellt mycket.

Därför tycker jag lite synd om mig själv, och att jag förtjänar att se på film. Jaaa!

Och nu kom jag på att jag inte har någon jävla aning var min favorit film är någonstans. Tänker inte leta efter den idag. Har gråtit tillräckligt.

(jag är väldigt road över mitt gråtande <- sanning)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0