Vitt kakel, oj titta svart däremellan... hmm

Efter att ha varit trött lite för länge och lite för mycket gick jag till doktorn i morse för att ta lite blodprover. Mamma följde såklart med mig!! Var nog bra för jag vaknade till först för typ en timma sedan, var helt borta.

Verkade som hon som tog blodprover inte direkt var snäll med mig. Har ett ganska rejält blåmärke i armvecket, plus att det ser ut som om jag blivit stucken två gånger... konstiga grejer det.

Sedan på vägen hem var jag helt borta. Jag skulle hämta ut biljetter för bion jag och syrran ska se imorgon, och så missförstår jag automaten och allt blir helt knasigt. Drog ut kortet liite för snabbt, eller direkt. Efter det skulle jag köpa frukt (och läsk...) men när jag skulle dra kortet drog jag det uppochned. Kassörskan fattade inte det roliga med detta, utan såg mest bara uttråkad ut. Så jag skämdes.

Missade nästan att gå av också! Stirrar in i väggen och tänker "vitt kakel, oj titta svart däremellan, hmm..." och sedan ser jag i ögonvrån att nån ställer sig upp, och då blir det liv i mig! "Shit fan, oj jag är framme, kuta ut!"

Och ja, mina tankar var precis så intelligenta. Men jag har en ursäkt. Jag är trött.

Hemma satte mamma mig i arbete. Jag skulle göra ett kort till någon som hjälp våran familj väldigt mycket i "tuffa tider". Blev rosa och rött och ser väldigt mycket ut som ett allahjärtansdag kort. Men, hon kommer känna sig älskad. Det är huvudsaken.

Nu ska jag åter till att halvsova. För tröttheten återvände.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0