WHOOOOOOOP

Det känns som om jag är på ett bizzart icke-jag humör idag. Ibland går jag tillbaka i jag humör, men då är det mest när jag blir sur på något. Och det har jag blivit med.

Var på dansen idag och det var så klart kul. Jag säger alltid att jag kommer få träningsvärk, men jag får sällan så extremt som jag tror att jag kommer få. Får pressa lite hårdare, tror jag. Men det är ju skönt att slippa träningsvärk.

Oj, måste stretcha xD oopsi.

Fail för min del idag var när jag råkade sätta Elsa's blöja på bakochfram, men jag var ju bomsäker på att det stod "front" där framme. Men nä nä.

Kommentarer
Postat av: Pia

HAHA! Du är så duktig med barn :P

På tal om att inte vara sig själv, ska vi bilda en klubb? Jag har varit konstig hela jävla veckan.. och kommer vara det hela nästa vecka oxå

2010-03-22 @ 00:10:24
URL: http://inmymouth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0