Chrome får "tumme ner"

Jag ger upp på Google Chrome. Det är skit. Seriöst.



Tusen gånger kommer det upp att "sidan kan inte visas", och så visas google istället. - Är det för jag inte besökt google tillräckligt idag, eller? För det är ju trots allt GOOGLE Chrome.

Bilder laddas inte alltid, utan är ofta bara kryss - OKEJ, så Mozilla och IE klarar det där utmärkt, men Chrome fuckar totalt.

Det finns inget "är du säker att du vill stänga" när du trycker på kryss när du har flera tabs uppe - tänk om jag RÅKADE trycka på skiten då? Och, ja, jag är medveten om att man kan hitta den gammla sessionen om man letar, men jag gillar bekvämlighet, och om Mozilla ger mig den, ja då använder jag Mozilla då!

INGA PARAGRAFER DÅ JAG SKREV I BLOGGEN - jag var tvungen att gå in på html och fixa det där. Irriterande

Ville inte låta mig ändra storleken på en bild här på bloggen, heller - ingen aning. bara... nej

"Visa Bild" finns inte, nä istället laddas den ned på datorn - det var droppen, då det hände.

Och det här är bara en del av det, det jag kommer på efter en lång dag, och jag är trött som fan.

Visst har den många positiva saker. Jag gillar bokmärkena och hur de är upplagda, förslagen på hemsidor när man skriver, och den inte en stort fett "arbetsfält" som tar upp en stor del av sidan. Men om jag vill ha en stor bild kan jag bara trycka på F11, och så voíla.

Mozilla är mer för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0