Chrome, sallad, no sugar baby, och betyg

Har bytt från mozilla firefox till google chrome nu. Får se vilken som jag tycker är bäst av dem. Jag är ju van vid mozilla, men chrome har inte ett onödigt stort verktygsfält.
Bara att vänta och se. Match made in heaven, or not?
Vill också meddela att idag åt jag sallad (det där lät snoffsigt), jag har sucktat efter det jätte länge nu, okej några dagar, men för mig är det länge... Nu vill jag bara ha mina hallon! (och jordgubbar - jordgubbar utalas jogubbe, japp!)
Imorgon har jag gått 2 veckor utan läsk, och 5 dagar utan att jag ätit något med socker i. Okej... nej, jag drack ett glas juice för några dagar sedan, men det räknas inte, okej!? Hehe.
16 juni (eftermiddag) får jag äta godis, dricka läsk och allt sånt. Men tänker inte vräka då heller. Osäker på om jag ens vill börja dricka läsk igen. Har alltid mått dåligt av det, och det är bara gott ibland.
aja.
MVG i Engelska D! YAY. Nu väntar jag bara på att få reda på vad jag fått i de andra ämnena...
(fail format det blev på texten då, går inte att redigera än)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0