En update från en annan del av Sverige

Är nu i Göteborg, det är relativt fint väder, varmt i alla fall. Är väldigt väldigt trött. Det första jag gjorde när jag kom hit var att vila en liten stund på rummet.



Så det är jag nu då. Ser ju inte ut som om jag har jätte roligt, men det HAR JAG FAKTISKT.

När jag kom hit, efter jag vilat en liten stund så satt vi ute en stund och fikade lite. Frukt och saft.
Sen åt vi lunch
Sen "hälsade" vi på varandra
Sedan fikade vi
Sedan tävlade vi (mitt lag vann en av grejerna!! w00t)
Och nu sitter jag här, vi ska äta nu snart. Grillning, yummy.

Senare i veckan ska vi åka och köra Laserdome! Makes me so happy happy! Nu ska jag återgå till... annat :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0