Feeling mallig

Idag har jag gjort en hel del. Typ.

Städat mitt rum, och dammsugit. Gjort övningarna jag fick i uppgift att göra av sjukgymnasten (hade ju inte plats förut!!). Mer än vad jag gjort på länge här, haha.

Bara lite läxor kvar. Ska skriva ett manus för en kort"film" på 5 minuter (=5 sidor), och en fakta vinklad artikel. Måste vara klart tills på fredag.

Behöver jag säga att jag inte ens börjat? Jo manuset... men det blir skit varenda gång!


(klädd för städning, ni ska se mina shorts... herreminajävlar)

Det här är jag när jag är stolt och glad. SOMMAR FÖRFAN!

Och prickarna är myggbett. Ja, jag fick dem i lördags. De älskar mig.

Snart ska jag stänga mitt fönster och se på Glee. Skriver nog på läxan samtidigt. Kanske kan jag skriva om Glee? hmm...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0