Imorgon imorgon imorgon

Juste, jag hade inte bloggat idag. Datorn stängdes ju av mitt i't.

Ska åka till Ågrenska imorgon. Gammal bild får beskriva känslan



happy med ord.

Har "typ" packat klart. Finns ju de grejer man inte kan packa förens i sista minuten... Men det står redo att läggas i resväskan.

Tåget lämnar Stockholm Central 8.10 imorgon, är framme i Göteborg vid 11.17, tror jag. Är nog vid Ågrenska vid 12 då... tänker på att vi alla ska samlas och sådant. Sedan är det resan.

Ååååå det ska bli kul! Ska ta med mig datorn, så jag kommer väl blogga där ifrån... typ kanske?

Kommentarer
Postat av: Pia

AARH!!!

Vems hand är det som tar tag i dig!??!?

2010-05-02 @ 22:36:54
URL: http://inmymouth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0