Mina drömmar avslöjar mig...

Imorgon ska jag göra första testet av 5 i Cambridge CAE (certificate in advanced English). Det kommer vara CAE Oral Exam. Att jag är nervös kan man ju lätt säga.
Började bli nervös ungefär klockan 1 i natt, då jag precis stängt av datorn, och så helt plötsligt tänker jag "men var fan ligger stället då!?". Så det första jag gjorde nu när jag vaknade i morse var att kolla upp det.
Jätte lätt att ta sig dit från skolan, och Rådmansgatan. Bra att veta! yay.
I natt drömde jag om choklad. Var så himlas sugen på choklad igår, och det gjorde det ju inte lättare att resten av familjen åt choklad. Fram tills igår var det löjligt lätt att inte äta något godis, men på lördagar, då slår det till rejält!
Dessutom drömde jag att jag sparkade en busschaffis där det gör ont. Han hade kört förbi busshållplatsen när jag stod där, och sedan kom han tillbaka av någon anledning, gående, så jag sprang till honom och sparkade honom. Tehe. Våldsam dröm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0