Mina första Mr. Killer-Heels!

Då har jag införskaffat mina första Killer-Heels. Och de förtjänar namnet. De får mig, som är cirka 180cm lång i vanliga fall, att bli närmare 185! Ja, och jag har korta ben, så dessa fantastiska skor som dock inte är av det bekvämaste laget (jag är ju van vid mina platta-platta skor...)

MEET MR KILLER-HEEL



(som ni ser så utövade jag lite areobics när jag tog denna bilden)

Kommer vara ett huvudlängre än alla andra på studentskivan, men jag kommer vara as snygg! Bild på klänningen/hela "outfitten" kommer senare, typ torsdag.

Tidigare idag var jag på gymmet, stack hem, duschade, åt mat, stack till Kista, köpte klänning, och de här skorna. Åt banana-split. Inte ensam, nej, men syrran och mamma.

Imorgon är det dans. Måndag är det skola, klippning, och någon spruta som skall tas. Tisdag är det skola och sjukgymnasten, onsdag skola och Maries studentskiva, torsdag... skola (prov?), fredag... LEDIG! WOHOOOO!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0