Nuuu är det 1 vecka kvar till sommarlovet!

Jag är så sjukt trött! Somnade idag både på dit vägen och hemvägen. Sitter där och tänker "jag ska inte somna, jag ska inte..." zonk. Typ. Nästan. Ja... kanske.

Många punkter.

Ikväll ska jag, trots att jag känner mig som en zombie, dra ned på gymmet och gå på ett pass! Jaaa.... gud vad jag är peppad... Eller inte. Dit ska jag, trots allt. Förra veckan var jag strandad pga mina fötter. Halva veckan kunde jag knappt gå med skor, och den andra halvan var jag sönderstressad av skolan. Sånt är härligt.

Men, men, men.

Mycket positiva nyheter är att NU ÄR JAG KLAR med allt skolarbete för detta år. Och jag har fått en liten solbränna. Men nu är jag lycklig för nu är det snart sommarlov. Ja, jag vet... jag kommer om några veckor böna och be om skola igen. När det börjar bli långtråkigt.

Till hösten blir det 3an som gäller. Sista året innan studenten.

Whoop whoop

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0