Spinning - that's my thing

Igår åkte jag inte ned till gymmet. Satt där och tiden gick och gick, men jag bytte varken om till träningskläder, packade ner dem och icke sprang jag till bussen.

Idag dock, då gick jag och spinnade. Hela grejen med igår var att jag inte skulle behöva spinna idag. Det låter ju hemskt, men fan, det var så härligt och efteråt var jag helt slut men kände som om jag hade massor av energi i kroppen. Helt underbart.

Svetten rinner och man säger till sig själv hela tiden "du klarar det, du klarar det", och så gör man det. Det som gjorde det ännu bättre var ju att hon som ledde passet hade bra musiksmak.

Snart klar med andra veckan utan läsk, och har nu inte käkat någoting som inte är frukt eller MAT på två dagar. Det svåra med att säga till sig själv att man inte får äta godis är ju att man blir mer och mer sugen på det. För mig är det så i alla fall.

Kommentarer
Postat av: Pia

NICE! Jag kanske borde testa Spinning i alla fall...

2010-05-26 @ 00:46:04
URL: http://inmymouth.blogg.se/
Postat av: bitterfittan

hur är din onsdag bejb? (:

2010-05-26 @ 14:47:45
URL: http://frokenbitterfitta.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0