Sprider min favorit musik

Jag har inte viftat med musik jag gillar på ett bra tag. (<-- den meningen skrev jag för en timma sedan, btw, nu ska jag fortsätta skriva.
Har "upptäckt" två band, så det är väl bara att säga hej hej till dem:
The Kills
The Black Keys
De är båda väldigt bra, och jag spelar dem mest hela tiden.
Har väldigt nyligen börjat lyssna på The Black Keys, så har egentligen ingen favorit låt som de gjort, men det kommer nog senare, skulle jag tro.
Dock så har jag några favorit låtar av The Kills:
The Kills – Cheap and Cheerful
The Kills – Kissy Kissy
The Kills – U.R.A. Fever
The Kills – Fried My Little Brains
Har även börjat lyssna på Imogen Heap igen, och är väldigt ledsen över den rapplåten som förstör hennes fantastiska låt Imogen Heap – Hide And Seek.
Och den spellista jag lyssnar mest på nu förtiden, när jag inte lyssnar på The Black Keys eller The Kills, är meaningful songs. Jag rekommenderar verkligen att lyssna på Imogen Heap – Wait It Out.
DET VAR DET
QUICK AND PAINLESS
:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0