Dildon var ond, som jag trodde

Jag fick Johannes att läsa min blogg (:D:D) och självklart undrade han den eviga frågan "Var dildon ond?" (appropå det här inlägget). Men, eftersom jag hade blivit väldigt uttråkad av att vänta i en kvart (okej, jag spolade fram... men ändå!). Ibland går det inte att lyssna på texten, men...

det här var texten:

(The voices you hear on Evil Dildo were taken from Brian's answer machine...)
Hey motherf**ker, I'm after you. I know where you live.
I will f**k you up the ass and I will sneak into your room and cut your cock off
and stuff it in my mouth and chew it up with my little teeth.

Men, man hör det kappt, det är bara mummel. Egentligen.

Det inom parantes är jag osäker på om det faktiskt FINNS med i låten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0